°•ღ°•فتافيت السكر°•ღ°•
اهلا ومرحبا بكي عزيزتي الزائره يسرنا الانضمام لأسرت المنتدي من خلال كلمه تسجيل
او كنتي واحدة من اعضاء المنتدي تستطيعين الدخول من خلال كلمه الدخول
ملحوظه:هذا المنتدي للبنات فقط ممنوع تسجيل الاولاد لأي سبب كان
مع تحياتي لكي بوقت ممتع
المديره العامه

°•ღ°•فتافيت السكر°•ღ°•



 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Ftafet el sokar
*((المديره العــــــــامه))*
*((المديره العــــــــامه))*
avatar

عدد المساهمات : 2077
نقاط التميز : 2147483647
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء يناير 12, 2010 4:50 am

هى بنوتة زى العسل قطقوتة ودمها شربات


بحس فيها بشقاوة طفلة صغنونة ذات عقل منفتح


مسمية نفسها اميرة وهى فعلا اميرة


بحب مواضيعها وبحب فيها شقاوتها


معنا على كرسى الاعتراف

القطقوتة الاميرة همس ايروكا



ومع اول الاسئلة


ايه اكتر حاجة بتسعدك ؟


وايه الحاجة اللى نفسك تحقيقها ؟


وما هىو الشىء اللى بيغضبك ؟

وما رايك فى هذه الكلمات :

الحب الصافى

الوفاء

الخيانة

العطاء

الكره


ولمن تهدى هذى الكلمات :


الحنان

الاخلا ص

الود
1..اكيد فى حياة كل انسان اشياء احرجته . زعلته . فرحته . قولى بعضا من هذه المواقف..

2..ايه اكتر موقف خلاكى تتمنى لو انشقت الارض وبلعتك ؟


3..لمن تعطى هذه الالقاب (شعلة المنتدى..شقية المنتدى..نجمة المنتدى..ام البنات)؟

4..بطاقتك الشخصية؟

5..اكتر مشرفة قريبة منك ؟؟

6..اكتر عضوة قريبة منك؟؟

7..اكتر قسم تحبيه؟؟

8..بتفكرى بالمنتدى وانتى فى الخارج ولا لأ ؟

9..ايه اول حاجة بنعمليها بعد دخولك المنتدى؟؟

10 .. تتمنى من تكون بعدك على كرسى الاعتراف؟؟


بتحبى مين اكتر واحدة فى المنتدى؟

بتكرهى اكتر واحدة مين فى المنتدى بجد؟

لوكنتى انا كنتى هاتعملى اية؟

نفسك تكونى مشرفة قسم اية؟

_________________
1- عرفينا بنفسك من خلاال بطاقتك الشخصية؟
2- ما رأيك باعضاء المنتدى بكل صراحة ؟

3-ماهى نقاط ضعفك؟
4-فى يدك قنبلة وفى اليد الاخرى وردة حمراء لمن القنبلة ولمن الوردة ؟
5-مالذى يلفت انتباهك بسرعة فى الشخص لكى تعجبى به؟
6-ماذا تعملى اول حاجة لو ربحتى ملاييين من الجنيهات ؟
7-اكترا سماء تحبيها للولاد واكتر اسماء تحبيها للبنات ؟

اكتر اكلة بتحبيه؟؟

اكتر مشروب؟
طريقة لبسك ؟

ان شاء الله تكون اسئلتى خفيفة عليكى


يلاااااااااااا يا بنات صرقعوا روكا احلي صرقعه ههههههه



"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""







*()المـــــــديره العــــــــــــامه()*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mrmr.amuntada.com
beutiful girl
مشرفه قسم ازياء وموضه واناقه
مشرفه قسم ازياء وموضه واناقه
avatar

عدد المساهمات : 344
نقاط التميز : 8657
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
العمر : 21
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء يناير 12, 2010 4:57 am

يلا يا روكا عشان نصرقعك هرجعلك تانى وهجبله احلى اسئله مصرقعه

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""


الوسام الجميل من المديره العامه

dody ahmedسابقا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ftafet el sokar
*((المديره العــــــــامه))*
*((المديره العــــــــامه))*
avatar

عدد المساهمات : 2077
نقاط التميز : 2147483647
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء يناير 12, 2010 5:04 am

هههههههههههههههه ده انتي هتشوفي ايام سودا يا روكا
وقعتي في ايد الاشرااااااار

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""







*()المـــــــديره العــــــــــــامه()*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mrmr.amuntada.com
beutiful girl
مشرفه قسم ازياء وموضه واناقه
مشرفه قسم ازياء وموضه واناقه
avatar

عدد المساهمات : 344
نقاط التميز : 8657
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
العمر : 21
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء يناير 12, 2010 5:11 am

وادينى رجعتلك تانى ياروكا وجيبالك الاسئله المتصرقعه يلا عشان تستلمى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

[size=12]اذا كانت عندك ورقه فاضيه شو اكثر شي تحب ترسمه عليها؟ وليه ؟

2) قطار
حياتك الى اين يتجه ؟

3) صف نفسك فى بضع كلمات ؟

4) شخص في حياتك
تحس انه مظلوم ؟

5) حقيبة اسرارك عند من تودعها؟

6) احد علماء
النفس قال ذات مرة : أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء فما رايك أنت ؟


7) أين تأخذك ذروة الغضب و كيف تعبر عنه ؟

Cool ما أجمل شيء حبيته
بالدنيا ؟

9) اوصف شخصية شريك حياتك؟

10) متى يعاندك النسيان ؟


11) هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟

12) ما هو
انطباعك عن الحب ؟

13) هل انت فعلا تحب من قلبك الأن ؟

14) هل
تعتقد انك مقصر فى حق من تحبه ؟

15) متى يقسو قلبك؟

16) متى تخجل
من نفسك ؟

17) في زمن البحث عن المادة عن ماذا تبحث أنت؟



18) هل فكرت في يوم بالانتحار ولماذا
؟




19) ما هو
سرك الذي لا تسطيع ان تبوح به لاعز ناس؟

[/size]
يلا مين عايز يصرقع روكا معانا الكل يجى علشان الصرقعه ههههههه

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""


الوسام الجميل من المديره العامه

dody ahmedسابقا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ftafet el sokar
*((المديره العــــــــامه))*
*((المديره العــــــــامه))*
avatar

عدد المساهمات : 2077
نقاط التميز : 2147483647
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء يناير 12, 2010 7:24 am

هههههههههههههههه هنوريكي الويل يا روكا

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""







*()المـــــــديره العــــــــــــامه()*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mrmr.amuntada.com
ميس الروح
مشرفه قسم دردشه وفرفشه
مشرفه قسم دردشه وفرفشه
avatar

عدد المساهمات : 54
نقاط التميز : 8127
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 04/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء يناير 12, 2010 8:30 am

له له له له له له له له له
شو وين روكا حضرنا الاسئلة بس وين
روكا
يللا نعمل حملة البحث عن روكا المفقودة واللي بيلاقيها رح اجيبلو الدور بالاسئلة
وهي انا وياها اللي بتلاقي روكا موجودة ومتل ما بيقول المتل
جبل مع جبل ما بيتلاقو بس انسان مع انسان بيتلاقو
وانا وياها والزمن طويل
ههههههههههههه
لا تخافو بهزر معاكم يا فتافيـــــــــــــ السكر ـــــــــــــت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ftafet el sokar
*((المديره العــــــــامه))*
*((المديره العــــــــامه))*
avatar

عدد المساهمات : 2077
نقاط التميز : 2147483647
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء يناير 12, 2010 8:41 am

هههههههههههههههه روكا قالتلي ممكن تفتح بليل
ولوما عرفتش هافتح الصبح بدري
يعني كده كده هتشوفهم
وهنوريهااااا

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""







*()المـــــــديره العــــــــــــامه()*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mrmr.amuntada.com
beutiful girl
مشرفه قسم ازياء وموضه واناقه
مشرفه قسم ازياء وموضه واناقه
avatar

عدد المساهمات : 344
نقاط التميز : 8657
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
العمر : 21
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء يناير 12, 2010 12:50 pm

Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""


الوسام الجميل من المديره العامه

dody ahmedسابقا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة رغوده
مشرفه جميع اقسام الانمي
مشرفه جميع اقسام الانمي
avatar

عدد المساهمات : 321
نقاط التميز : 8959
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/11/2009
العمر : 21
الموقع : mrmr.nice-bord.biz

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الإثنين يناير 25, 2010 9:42 am

انا هنااااااا انا هناااااااا اسفة على التاخير يابنات حرام عليكم خوفتونى

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ftafet el sokar
*((المديره العــــــــامه))*
*((المديره العــــــــامه))*
avatar

عدد المساهمات : 2077
نقاط التميز : 2147483647
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء يناير 26, 2010 5:19 am

ههههههههههههه ماهو ده المطلوب يا روكا

يلاااااااااا يا قمر جاوبي ع الاسئله

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""







*()المـــــــديره العــــــــــــامه()*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mrmr.amuntada.com
عاشقة رغوده
مشرفه جميع اقسام الانمي
مشرفه جميع اقسام الانمي
avatar

عدد المساهمات : 321
نقاط التميز : 8959
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/11/2009
العمر : 21
الموقع : mrmr.nice-bord.biz

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الخميس يناير 28, 2010 3:45 am

ههههههههههههه مااااااااااااشى بس الاسئله كتير اوى هاجاوب على قد ما اقدر اوكى

ايه اكتر حاجة بتسعدك ؟

امممممم انى اقعد مع البنات فى المنتديات

وايه الحاجة اللى نفسك تحقيقها ؟

انى احقق امال ماما فيا واكون صحافيه
وما هىو الشىء اللى بيغضبك ؟

ان حد يفتن عليا او يزعل منى من غير سبب

وما رايك فى هذه الكلمات :

الحب الصافى

الوفاء

الخيانة

العطاء

الكره

كلمات لازم نستعين بيها عشان نمشى فى الدنيا دى



ولمن تهدى هذى الكلمات :


لنودا سويتى جيرل
الحنان

الاخلا ص
لمروه ميرو

الود
مش عارفه ؟؟؟

1..اكيد فى حياة كل انسان اشياء احرجته . زعلته . فرحته . قولى بعضا من هذه المواقف..
انا اكتر حاجة زعلتنى انى قولت لواحدة صحبتى على حاجة وهى راحه فتنت عليا للبنت الى قولت عليها الكلام ده لكن الحمد لله البنوتة دى قلبها طيب وسامحتنى بس انا عمرى مش هاكلم البنت الى فتنت دى عليا تانى

2..ايه اكتر موقف خلاكى تتمنى لو انشقت الارض وبلعتك ؟
بس الكلام دة بينى وبينكم يابنات مفيش حد يروح يفتن اوكى لما مره كنت خارجه مع صحباتى وماشيين بنشرب العصير لقيت مرة واحدة كان فى ولد معايا فى مدرسة الابتدائى فا اول ما شافنى جيه سلم عليا وانا كنت مكسوفه جدا من صحباتى

3..لمن تعطى هذه الالقاب (شعلة المنتدى..شقية المنتدى..نجمة المنتدى..ام البنات)؟
هو بصراحة لسة المنتدى اهو بيقف على حيله يعنى لسة مش فى عضوات لكن بهديها لكل البنات الى سجلت وبتسجل وهاتسجل فى منتدى فتافيت السكر

4..بطاقتك الشخصية؟

الاسم : رحاب محمد
السن : 13 سنه
المرحله : الثانى الاعدادى

5..اكتر مشرفة قريبة منك ؟؟
سويتى جيرل وفتافيت السكر

6..اكتر عضوة قريبة منك؟؟

والله لسة مش اتصحبت


7..اكتر قسم تحبيه؟؟

الانمى طبعا

8..بتفكرى بالمنتدى وانتى فى الخارج ولا لأ ؟
سعات


9..ايه اول حاجة بنعمليها بعد دخولك المنتدى؟؟

بشوف القسم بتاعى فى مواضيع جديدة ولا لا لو فى برض


10 .. تتمنى من تكون بعدك على كرسى الاعتراف؟؟
فتافيت او سويتى او دودى او ميس الروح

بتكرهى اكتر واحدة مين فى المنتدى بجد؟

بكره اى ولد يسجل فى منتدى فتافيت


لوكنتى انا كنتى هاتعملى اية؟
مش عارفه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نفسك تكونى مشرفة قسم اية؟
لا كفايه عليا كدة دا انا واخدة كتييييير

معلش يا ميرو هاجاوب على بقيه الاسئله بعدين اوكى

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دمعة حدوته
مشرفه قسم المجوهرات والاكسسوارات
مشرفه قسم المجوهرات والاكسسوارات
avatar

عدد المساهمات : 515
نقاط التميز : 12005
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 20
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   السبت يناير 30, 2010 2:49 am





الغادة الحسناء


( همس ايروكا )








مرحباً بكِ ايروكا ضيفة عزيزة وغالية

وأهلاً بكِ علي كرسي الإعتراف

وقبل أن أترككِ مع الصبايا


( تفضلي بذكر البطاقه الشخصيه )


وهذه أسئلتي:



1_كيف عرفتى منتديات فتافيت؟


2_ماذا يعنى لكى منتديات فتافيت؟


3_بما أنك مشرفه نشيطه بماذا تنصحين العضوات الجدد ؟


4_ما هى أحب الأقسام إلى قلبكِ ؟


5_من هم البنات الذين تحسين بقربهم منكِ ؟


وأترك الفرصة للصبايا للتحاور


ولى رجعة طويلة باذن الله

وأتمني لكِ قضاء أسعد الأوقات علي الكرسي

أختك

دمعة حدوته




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دمعة حدوته
مشرفه قسم المجوهرات والاكسسوارات
مشرفه قسم المجوهرات والاكسسوارات
avatar

عدد المساهمات : 515
نقاط التميز : 12005
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 20
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   السبت يناير 30, 2010 2:57 am

-كلمينا عن رحاب اللي احنا مش نعرفها؟

-أكتر صفة فيكي بتحبيها ؟وأكتر صفة نفسك تغيريها في رحاب؟

-أي كتابات بتميلي ليها أكتر؟

-أوصفي يوم لرحاب من ساعة ماتصحي لغاية النوم؟

-لما بتبقي متضايقة بتعملي إيه وبتروحي فين؟

-الصداقة بتمثل إيه في حياة رحاب؟

-كونتي صداقات هنا في المنتدي وهما مين؟

-أكتر بلد نفسكِ تزوريها وليه؟

-إختاري عضوه وارسلي ليها رسالة؟

-تقييمكِ للمنتدي صراحة؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة رغوده
مشرفه جميع اقسام الانمي
مشرفه جميع اقسام الانمي
avatar

عدد المساهمات : 321
نقاط التميز : 8959
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/11/2009
العمر : 21
الموقع : mrmr.nice-bord.biz

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الإثنين فبراير 01, 2010 1:51 am

ربنا يخليكى ياقمرى


1_كيف عرفتى منتديات فتافيت؟

ميرو كانت بتعمله وانا كنت بكلمها فا كانت بتقعد تستشيرنى وانا اقولها علشان تعمله وبعيدن بعد ما خلصته قاليتلى تشتركى قولتها طبعا وعاجبنى جدا



2_ماذا يعنى لكى منتديات فتافيت؟

منتدى جميل وفيه بنات اجمل ونفسى اكبره لغايه ما ينفجر من الاعضاء


3_بما أنك مشرفه نشيطه بماذا تنصحين العضوات الجدد ؟

ربنا يخليكى يا حبى امممممم بنصحهم انهم يتنشطوا شويه ومش اول ما يدخلوا يطلبوا الاشراف المشروض الى تطلب الاشراف دى يكون عدد مشاركاتها زايد عن ال 60 وتكون ليها لمسه فى كل قسم

4_ما هى أحب الأقسام إلى قلبكِ ؟

الانمى طبعا وا سبحان الخالق



5_من هم البنات الذين تحسين بقربهم منكِ ؟

فتافيت وسويتى جيرل ودمعه حدوته


وأترك الفرصة للصبايا للتحاور


ولى رجعة طويلة باذن الله

وأتمني لكِ قضاء أسعد الأوقات علي الكرسي

أختك

دمعة حدوته

ربنا يخليكى ياقمرى وانا مستنياكى

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة رغوده
مشرفه جميع اقسام الانمي
مشرفه جميع اقسام الانمي
avatar

عدد المساهمات : 321
نقاط التميز : 8959
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/11/2009
العمر : 21
الموقع : mrmr.nice-bord.biz

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الإثنين فبراير 01, 2010 2:12 am

-كلمينا عن رحاب اللي احنا مش نعرفها؟
اممممممم بحب الناس بضايق جدا لما اكون مظلومه فى حاجه ومش بحب الهزار الزايد عن الزوم كل حياتى للانمى

-أكتر صفة فيكي بتحبيها ؟وأكتر صفة نفسك تغيريها في رحاب؟
اكتر صفه حلوه انى حبوبه جدا ومشهوره جدا فى مدرستى واكتر صفه نفسى اغيرها انى مش ازعل بسرعه

-أي كتابات بتميلي ليها أكتر؟
بحب اوى اقرا كتابات الخيال والرعب زى اساطير ما وراء الطبيعه الى مئلفها د
رفعت اسماعيل بحبها جدا

-أوصفي يوم لرحاب من ساعة ماتصحي لغاية النوم؟
بصحها بغسل وشى وسنانى وبعدين ادور فى الشقه على حد معايا لا طبعا مفيش حد وبعدين بحضر الفطار وافطر اروق السرير ولو فى حاجه مكركبا شويه بروقها بقعد على الكمبيوتر لغايه ما ماما تيجى وبعدين بقعد اساعدها بعدين اخواتى يجيوا وناكل بعدين بابا بياخدنى ويقعد يعلمنى رسم علشان انا رسامه فا بيعلمنى حاجات تانيه بس بتفرج على التلفزيون وادخل انام متاخر

-لما بتبقي متضايقة بتعملي إيه وبتروحي فين؟

ساعات بروح عند حد من صحباتى او بدخل غرفتى وبقفل عليا وبقعد اسمع اغانى انجليزى كئيبه وعندنا كدا بتاعه اول ما بتقفى عليا بتقعدى تنطتتى بقعد اطنتت عليها بس

-الصداقة بتمثل إيه في حياة رحاب؟
هى الصداقه حلوه لكن مش تتعودى على صحبتك دى اوى علشان ممكن فى لحظات تخونك خلى اسرارك جواكى احسن

-كونتي صداقات هنا في المنتدي وهما مين؟
لا والله لسه


-أكتر بلد نفسكِ تزوريها وليه؟
اميركا يعنى نفسى اشوفهم عاملين ازاى هناك المدارس شكلها ايه وبس

-إختاري عضوه وارسلي ليها رسالة؟
هاختارك انتى وهاقولك ايه الاسئله الجامده دى هههههه

-تقييمكِ للمنتدي صراحة؟
هو ممكن يكون 70 % او 80 % مش عارفه علشان احنا لسه محتاجين الى هى بتاعه اخر عشر مواضيع جداد والاهدائات وكده

ميرسى يا دمعه على الاسئله الجميله دى

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sweety girl
مشرفه عامه
مشرفه عامه
avatar

عدد المساهمات : 772
نقاط التميز : 17052
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الإثنين فبراير 01, 2010 8:54 pm

ردودك عسولة اوى يا روكا وانا كمان
بـــــــــــــــحـــــــــــبك
اوى لان انت بنت طيوبة خالص

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ftafet el sokar
*((المديره العــــــــامه))*
*((المديره العــــــــامه))*
avatar

عدد المساهمات : 2077
نقاط التميز : 2147483647
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء فبراير 02, 2010 1:49 am

يلاااااااا يا روكا تختاري مين الي بعدك؟؟؟

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""







*()المـــــــديره العــــــــــــامه()*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mrmr.amuntada.com
sweety girl
مشرفه عامه
مشرفه عامه
avatar

عدد المساهمات : 772
نقاط التميز : 17052
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء فبراير 02, 2010 10:46 am

ابعتى لها على الخاص يا ميرو

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Noda
مشرفه اقسام عروسه فتافيت السكر
مشرفه اقسام عروسه فتافيت السكر
avatar

عدد المساهمات : 127
نقاط التميز : 675
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 06/02/2010
العمر : 22
الموقع : عند ماما وبابا

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الإثنين فبراير 08, 2010 11:51 am

هو كده خلصت الاسئلة
بس الموضوع روعة جدا
تقبلوا تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ftafet el sokar
*((المديره العــــــــامه))*
*((المديره العــــــــامه))*
avatar

عدد المساهمات : 2077
نقاط التميز : 2147483647
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الإثنين فبراير 08, 2010 11:58 am

حاضر يا نوده


لاء يا قمر ماخلصش بس احنا هنختار وحده تاني تعد ع الكرسي

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""







*()المـــــــديره العــــــــــــامه()*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mrmr.amuntada.com
Noda
مشرفه اقسام عروسه فتافيت السكر
مشرفه اقسام عروسه فتافيت السكر
avatar

عدد المساهمات : 127
نقاط التميز : 675
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 06/02/2010
العمر : 22
الموقع : عند ماما وبابا

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الإثنين فبراير 08, 2010 12:03 pm

اوك
مستنية اشوف عضوة تانية بتتصرقع
Twisted Evil
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ftafet el sokar
*((المديره العــــــــامه))*
*((المديره العــــــــامه))*
avatar

عدد المساهمات : 2077
نقاط التميز : 2147483647
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الإثنين فبراير 08, 2010 12:10 pm

ههههههههههههههههه
يمكن تكوني انتي
واحنا بقه الي نصرقعك

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""







*()المـــــــديره العــــــــــــامه()*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mrmr.amuntada.com
Noda
مشرفه اقسام عروسه فتافيت السكر
مشرفه اقسام عروسه فتافيت السكر
avatar

عدد المساهمات : 127
نقاط التميز : 675
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 06/02/2010
العمر : 22
الموقع : عند ماما وبابا

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الإثنين فبراير 08, 2010 12:22 pm

هو انا لسه قلت يا هادى علشان اتصرقع
بس مستحيل روكا تختارني
انا عاوزة اصرقع حد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ftafet el sokar
*((المديره العــــــــامه))*
*((المديره العــــــــامه))*
avatar

عدد المساهمات : 2077
نقاط التميز : 2147483647
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
الموقع : فتافيت السكر

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الإثنين فبراير 08, 2010 12:31 pm

ليه مستحيل يا قمر
كل حاجه ممكنه

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""""







*()المـــــــديره العــــــــــــامه()*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mrmr.amuntada.com
Noda
مشرفه اقسام عروسه فتافيت السكر
مشرفه اقسام عروسه فتافيت السكر
avatar

عدد المساهمات : 127
نقاط التميز : 675
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 06/02/2010
العمر : 22
الموقع : عند ماما وبابا

مُساهمةموضوع: رد: الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف   الثلاثاء فبراير 09, 2010 3:21 am

بكرة نشوف روكا عاوزة ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الزهره القرمزيه روكا ع كرسي الاعتراف
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
°•ღ°•فتافيت السكر°•ღ°• :: كرسى الاعتراف والصرقعة-
انتقل الى: